17:57

Nu har vi precis ätit, så är super mätt! idag har vi inte gjort så mycke. vi togbussen till VH och hyrde en film. "EN SHOPAHOLICS bekännelser" så den ska vi kolla på ikväll, sen tog vi bussen hem till mig mata min katt mös lite med honom. och sen ville alla att vi skulle städa min garerob. så de gjorde vi. sen åkte vi hem till jossi va där ett tag. lyssna på musik och så. dom har lånat högtalarna på högsta eftersom att de är fest imorn. och vilket jävla ljud de är i dom asso! haha. nu håller  jossi på att platta håret, och jossan tästa kläder. Nathalie bass ska fixa min design lite sernare idag, tack så jätte mycke gumman!  nu ska jag nog hitta på nåt annat. ♥
gdjk
AS GAMMAL BILD PÅ MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0