22:08

mot kvällen hade vi lite roligare, vi gick ut & bada ett tag i poolen. Skit kallt! sen gick vi ut & sprang. eller vi tänkte gå ut & springa. Men vi gick ist. Vi gick ut i mjukisbyxor & bh bara. Sen börja de ringa så de vart sjukt kallt ju! de v jätte många bildar som tuta på oss & kollade jätte konstigt på oss. heh. 

men iaf, 
imorn vet jag inte vad vi ska göra de är bara daina som har frågat oss om vi vill hitta på nåt med henne. så de kanske vi gör. men har ingen aning vad. fick precis 200 kr av mamma för att som ska bort hela helgen. så vill åka och köpa nåt imorn kanske. men imorn på morgonen åker nog jag och mamma och köper nån blomma till jossis mamma som har fyllt 40! hon ska ha fest på lördag. så jag jossi och jossan ska va barnvakt åt jossis grannar. imorn åker min mamma pappa och lillebror till jävle som jag redan har sagt. och dom kommer hem på söndag. och på söndag ska jag och jossi på cross på högsta. om hennes pappa orkar åka nån stans eftersom att de är dan efter festen. oj då! nu har jag visst berättat om hela min helg. så de kanske inte blir så mycket bloggning för mig. ska nog inte sitta vid datan så mycke i helgen. kanske händer att jag sitter ett litet tag. jag åker till jossan liljeberg imorn vid typ två tiden. när min familj har åkt. men nu ska jag sova bloggar imorn när jag vaknar tror jag. annars gör jag de imorn kväll! hoppas ni har de jätte bra iaf! 
godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0