Hej gumman

jag vill skriva en sak till dig som du aldrig får glömma bort!

varje gång jag inte e med dig känns livet meningslöst att leva , känns inte som om nått existerar runt mig uttan dig hjärtat.Du får mig lixom att andas, Du e värkligen en san vän. Som värkligen vill ställa upp för alla , och jag respekterar det. Jag vet att jag skulle kuna leva uttan dig , men jag vill hellt änkelt inte göra det!
Jag kan igentligen inte skriva så mkt mer , men en sak ska du vtea gumman, vad som än händer går du aldrig ensam, För jag tänker aldrig lömna dig , för jag mår värkligen bra av dig.
Nu måste jag gå,
Älskar dig över allt annat på hella jorden gumman ,! Glöm aldrig aldrig aldrig det...! Felicia "HJÄRTA" Josephine Föralltid va?<333

Ps. Bra blogg gumman, längtar tills båda kommer hem.


Pussar och kramar från Josephine Fornander. (Josephinefornander.blogg.se) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0