Hemma igen!

Hejsan. Äntligen hemma!
Nu sitter jag här med mina två muppunga Josefine o Josephine.
Kom hem för ungefär tre timmar sen. Åkte hem och duscha och klädde på mig o sminka mig osv.
Igår som alla vet va jag ute med båten, med några kompisar eller asso pappas kompisar. Sen kom Nathalie och hennes familj ut. Jag och nattis gick runt lite på ön kollade lite. och bada osv. Sen grillade vi satt och hade de jätte mysigt. Sen sov jag och nathalie i vårt tält. Vi tänkte sova i båten men då kom vi på att vi skulle nog väcka hennes lillesyrra som skulle sova i samma rum, så vi sov i tältet med mamma pappa och philip. Nu orkar jag inte skriva med om igår. heh.
Nu ska jag va sosial med mina älsklinar som äntligen har kommit hem!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0