hemma.

Så kom hem för typ en timme sen. Idag har vi inte gjort så jätte mycke. kollat på film "säg att du älskar mig!" och nån annan som jag inte vet va den hette. Men iaf vi har haft jätte mysigt! ville verkligen inte åka hem. Men jag tror att han kommer till mig nästa helg. Ni får hålla tummarna med mig att han kommer! Då tror jag att han skulle sova kvar också. Aja jag tog tåget från älsklingen som gick 18:03 sen fick jag byta till buss i strängnes till en buss mot södertälje där pappa hämta mig. och nu har jag precis vart ute och kollat på när Wille Isak och Philip voltar o skit. heh. Ikväll sover jag nog hos Natta. Eller vi kanske sover hemma hos mig vi får se hur de blir. Men jag ska iaf sova tidigt. gick upp klockan 6 imorse! har vart skit trött hela dan! 
Men nu ska jag tog ringa Natta skriver mer ikväll. puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0