hissar/dissar.



Kompisar som alltid ställer upp. De bästa som finns är kompisar som alltid ställer upp för en. De är hellt underbart. Vet inte vad jag skulle göra utan er. ni finns alltid här för mig när jag behöbver er. vill bara säga att jag älskar er!

lillebrorsor. De är as skönt när man har en lillebror som gör allt som man säger. haha. och när man har en lillebror som man kan skratta åt. och ha kul me. som man verkligen trivs med. de är bäst!

pojkvän. jag älskar min pojkvän. du är underbarast älskling.



Förkylning. Usch va jobbigt de är att va förkyld. att inte kuna sova på nätterna. och om man inte sover på nätterna så orkar man inte me skolan. och de är ju inte bra! fast de som är bra med att va förkyld är att de är jätte skönt när man blir frisk! haha.

skolan/läxor. åh va jobbigt de är när man går i skolan hela dan. och sen säger lärarna "På eran fritid kan ni göra vad ni vill!" men hallå. vi har fan ingen fritid. när vi kommer hem har vi massa jävla läxor vi måste göra!
blä!

långa skoldagar. hatar långa skoldagar. man somnar fan på dom sista lektionerna.

 


Kommentarer
Postat av: Natta

Håller med dig ;) <3

2009-08-31 @ 21:22:56
URL: http://nattawoink.blogg.se/
Postat av: josefine

gumman jag kommer alltid att finnas här och ställa upp för dej ! <333333333333333333

2009-09-01 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0