igår.

Förlåt för att jag inte skrev nåt igår. men jag orkade inte. men iaf.
igår så vaknade vi rund 10 tiden, av att jossis pappa kom in och väckte oss. sen gick vi in och käka lite. och satte oss vid datan ett tag. sen skulle vi åka och hämta nattas små syrror på dagis. sen när vi kom hem. fick jag och jossi leka lite med dom medans natta lagade mat. haha. sen gjorde vi typ inge mer på hela dan. eller vi träffa oliver och joel ett litet tag. sen såg vi wille och hans kompis. så då partade vi med dom typ en timme. sen åkte vi hem och sov hemma hos jossi igen.

idag.
vi vaknade för typ en timme sen. vi har ingen aning vad vi ska göra idag. vi ska nog bara ta de lugnt.
imorn ska vi på bio. och sen kanske kevin kommer till mig när han har slutat skolan imorn.
men jag skriver mer ikväll. puss!







Kommentarer
Postat av: malin

BLi medlem och få massor med besökare:



http://www.viraltrafik.se/?mmalino

2009-08-20 @ 14:41:38
URL: http://mmalino.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fan hur gammal är du? :O

du och dina kompisar är fan dom största wannabe fjortisarna jag sett, seriöst foundation på läpparna? nice men kanske liiite 2007?

2009-08-20 @ 18:44:01
Postat av: nathalie J

men för ihelvete det e vi inte.. vi buder på oss själva! men du kanske inte vågar ge så mkt av dig själv! o varför måste du bry dig, tror du på att ett par bilder säger att man e wannabe eller !? du vet väll inte hur vi e ellerhur ! helvete va arg jag blir. men du behöver fuck heller kometera vad du tycker! om du e så jävla "ball" för du ská komentera det skriv för i helvete vad du heter då oxå! O SKITA I VA VI GÖR FATAR DU !?!?!?!?

2009-08-22 @ 12:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0