igår kväll.

godmorgon.
igår gick vi och la oss klockan 3.
igår gick jag dalina jossi och jossan över till pontus gustavsson. och han va me niklas kevin och kevin. så va vi me dom ett litet tag. sen gick vi hem och åt. sen kom vi tillbaka igen. och då skulle ena kevin? hem. sen kolla dom andra killarna på film med oss. kommer inte ihåg va den heter men den är sjukt bra! sen gick vi tillbaka till party tältet. och jossi och jossan dansa som fan. och då gick dalina hem också. och sen gick vi typ och la oss. dom sista gästerna gick hem runt 5 tiden.  

idag.
idag vakna vi runt 12. jossi vakna inte så jag hälde vatten på henne då flög hon upp ur sängen! hah. sen gick vi in och käka frukost. och idag ska vi inte göra nåt. mamma och pappa kommer hem. så ska va me dom ikväll. jag skriver mer när jag kommer hem.
puss puss!
lswdgbfbglbkjbjocke elinorlghglikugtiolgrntjru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0