Kevin Fagré <3

Hm vet inte vart jag ska börja. Men hur jag än börjar så kommer du inte fatta hur mycke jag älskar dig. Du är verkligen en sjukt underbar kille. Som alltid får mig att le. När jag är me dig så känner jag mig sjukt glad. Jag har känt dig i två 2 kanske inte så långe, men de är länge nog för att jag ska veta att jag älskar dig sjukt mycke. De är bara så jobbigt att du bor så långt bort. Men de kanske ändå är rätt bra. För om man träffas för mycke kanske kan tröttnar på varandra. Eller asso jag skulle aldrig tröttna på dig. Saknar dig jämt. skulle vilja va med dig hela tiden. Fan va glad jag är att jag träffa dig asso! Den cross tävlingen som jag träffa dig, kommer jag aldrig att glömma. Du är helt underbra älskling. vill aldrig förlora dig. Du betyder grymt mycke för mig. Kevin Fagré<3Felicia Thompson de är så de ska va. alltid! Jag skulle kunna skriva hur mycke som häst som dig. men de skulle bli en hel bok. och de skulle ingen orka läsa. jag hoppas att du fattar lite iaf hur mycke du betyder för mig. Jag är inte säker på hur du känner för mig. Men nu vet du iaf hur jag känner för dig. Ord kan inte förklara hur mycke jag älskar dig. Jag älskar dig 900 0000 gånger runt jorden och sen tillbaka igen! längtar tills jag får träffa dig nästa gång. Hoppas att tre ord räker. Jag älskar dig!
//Din felicia! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicias Älskling!

Älskar dig så sjukt mkt min Felicia.<33 Felicia<3Kevin §§§§

2009-08-31 @ 21:05:36
Postat av: Felicias Älskling!

Älskar dig så sjukt mkt min Felicia.<33 Felicia<3Kevin §§§§

2009-08-31 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0