kul.

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista.

Har du pussat nummer 2?
- usch nej!

Vad har du för relation med nummer 20?
- nej, känner honom inte äns!

När ska du träffa nummer 30?
- imorn tror jag.

Är nummer 18 söt?
- hahaah nej!

Vad var ditt första intryck av nummer 63?
- haha kommer inte ihåg va jag tänkte första gången jag såg min mamma.

Gillar du nummer 14?
- nej.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
- nej.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

- aldrig tror jag.

Är du nära vän med nummer 23?
- nej men  hon har vart en nära vän.

Har du gått på bio med nummer 4?
- ja.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
- haha nej.

 Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
- pratar aldrig med honom.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
- nej!

 Vad har du och nummer 24 för relation?
-träffas bara på cross tävlingarna.

 Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
- ingenting.

 Vad är det bästa med nummer 8?
- känner henne inte.

 Brukar du och nummer 16 träffas?
- har gjort nåra gånge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0