kväll

så, snart ska jag sova. ska bara berätta lite om vad jag har gjort idag och vad som händer imorn. idag har jag inte gjort så mycke gick upp hur sängen runt två tiden. då gick jag till natta att tag. sen ringde mamma och sa att vi skulle åka och kolla på nåra skor till mig som jag skulle ha på idtotten. men jag hitta inga så de blev inga skor för mig. sen när jag kom hem så va jag och natta med oliver och joel ett tag. asso dom två är fan sjuka! går inte att sluta skratta åt dom. lovar! he. och jag har inte klätt på mig på hela dan. inte sminkat mig heller. de har vart as skönt. hah. och imron vet jag faktist inte vad jag ska hitta på. ska nog va me natta. vi åker nog hem till mig måste va hemma med min lillebror. för han är hemma själv för mamma och pappa ska åka och träna. som vanligt. och nu är de såhär att jag fyller år nästa fredag. så hitta på och köp nåt kul till mig. haha nej skoja. men då blir jag 14, och då är de bara ett år kvar tills jag får moppe. haha. vill ha de nu! men nu ska jag iaf sova. juste. jag och natta har ju lovat att videoblogga imorn. men då laddar jag upp filmen efter skolan för jag hinner inte göra de innan. och jag och natta har spelat in andra filmer idag också. men dom går ju inte att ladda upp! ska försöka igen! haha men aja. nu ska jag sova skriver mer imorn när jag kommer hem eller innan jag ska sova. puss och god natt! saknar min kevin & dalina!

älsklingen.

jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0