myskväll.

goddag alla!
Nu sitter jag här med MUPPEN Nathalie. Hon sitter och pratar med mig men jag fattar inte ett skit om va hon pratar om! hah. Och min jävla fucking mpbil laggar som fan också!! åhh! men iaf,
Jag gick och träffa Natta, Oliver och olivers kompis. Sen va vi med dom ett tag. Sen cykla jag och nathalie till konsum hyrde en film "dumpad" och köpe chips. Så de blir en myskväll ikväll!
Jag och nattis hade "jätte" kul och ringde till jossi tills hon blev irreterad, hah,
Nu sitter vi och pratar med henne igen. Hon verkar ha riktigt kul me alla crosskillar på gotland. Men hon kommer hem om TVÅ dagar! YES!
Vill påminna om min frågestund, FRÅGA MYCKE!
Nu ska vi kolla på filmen nu!
Pussar&Kramar♥
tryks
ut,sl
rywm

 zhf
oliver pierd!
stuk
Älskar dig gumman!
d.y
heh tästade nattis hårförlängning inte riktigt samma färg tror jag, heh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0