saknar

vet inte riktigt hur jag ska börja men vill först bara säga att jag saknar dig. Du och jag har ju vart kompisar så jävla länge och nu på sista tiden så har vi glidit isär så grymt mycket, och jag saknar dig. De e liksom som något har tagits ifrån mig. Jag vet att alla kanske håller på och skriver så här till dig att dom älskar dig och du är grymt bra kompis ibland blir de lite uttjatat och så men jag vill att du ska veta att jag saknar oss. Våran vänskap. Du betyder asso skit mycket för mig du har alltid funnits där, du förstår allt och är en grymt bra kompis. Jag vill också att du ska veta att jag finns för dig du kan lita på dig och jag älskar dig. Alla våra minnen... de finns liksom inte så mycket att säga.. vill bara att vi ska fortsätta vara kompisar och inte glida ifrån varandra mera nuu!! Och om du j nu läser de här ska du veta att jag älskar dig också ni är grymt bra kompisar och vill inte byta något mot er. Vill aldrig att vi ska skiljas. ja ville bara säga att jag saknar er och älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka ? :) <33

2009-08-07 @ 11:41:24
Postat av: nathalie<3

vilka gumman ?<333

2009-08-08 @ 17:14:26
Postat av: felicia..

hallå! hon har skrivit den till mig, sen menar hon jossi oxo! <3

2009-08-08 @ 19:08:44
URL: http://..
Postat av: felicia..

de är från dalina..

2009-08-08 @ 19:09:40
URL: http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0