skit rädda!

ojojoj!!!
Nu är de såhär att jag och nathalie satt och kollade på dumpad. Sen efter ett tag började de typ smöka. Vi var verkligen SKIT rädda! De började smälla i dörrana, och sen så bara släckdes alla lampor! fyfan va rädda vi vart! Vi försöke ringa nattis mamma och pappa men båda mobilerna va hemma. Sen ringde de på hemma tele. Vi höll fan på att dö! shit! Och sen hörde vi att de va nån som gick i trappan. Då skrek nattis "säg vem de är, jag ringer polisen jag är seriös!" Sen gick han längre upp i tappan! och då skrev vi samma sak igen! och då hoppa våran jävla granne fram!
han hade hållt på i mins en halv timme och slrämt upp oss! shit asso va rädda vi blev. Han kunde fan inte sluta garva sen. heh.. Så vi har lärt oss att låsa dörrar!

Men nu ska jag och nattis gå o lägga oss. Imorn tror jag inte att de blir nån bloggning. Tror vi ska ut me båten me nåra kompisar. och då kommer vi hem antingen tisdag eller onsdag morgon. Och de blir ingen bloggning för mig på onsdag heller tror jag. Älsklingen kommer hem då och ska sova hos mig en natt. Sen på torsdag tar vi moppen hem till honom. Sen kommer jag hem på torsdag kväll. då lovar jag att skriva.
Men fråga på nu mycke frågor!
kisses!♥

Kommentarer
Postat av: -.-'

2009-08-03 @ 14:31:56
Postat av: -.-'

ehm, rädda... okej :P

2009-08-03 @ 14:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0