skit!

åh va jobbigt jag är as förkyld och mår verkligen skit... har ont i huvet knät magen och kan inte andas. as jobbigt. de har vart jobbigt hela dan i skolan också. men vi gick inte så länge i skolan idag så de va bra. men vi har massa läxor tills irmorn. som jag inte orkar göra. jag ska ta me mig en sak som jag ska berätta om i en och en halv minut. jag tog en bild på min lillebror. men de jag har skrivit är bara en minut. och de måste va en halv minut mer. men jag hittar inte på nåt. skit jobbigt. jag vet inte om jag orkar gå till skolan imorn heller. vi får se hur jag mår imorn. men såhär får jag verkligen inte må på fredag och lörag. för på fredag ska jag va med jossan och natta. och på lördag kommer kevin. så de måste bli bättre. men okrkar inte skriva mer nu ska vila ett tag till så jag mår bättre snart. men ha de bra. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0