skogås.

nu sitter jag här med min lillanattis, idag har klassen vart i skogås, nåra bada och sådär, de va as kallt! hah. vi kom hem vid typ 12 då åkte jag natta och jossi hem till mig. och efter ett tag kom jossn. sen kom oliver och joel sen va vi med dom rätt länge. och så gick vi över till isak ett tag där wille också va. sen gick jag oliver jossi joel jossan och natta till lekparken va där ett tag. sen skulle jossi hem. och när hon satt på bussen kom hon på att hennes mobil va i nattas ficka. så hon lånade bussförarens mobil och ringde till oss. så fick vi springa ner med den till konsum där hon va. och så gick vi upp ett tag satt på en bänk och prata hur mycke som hällst. sen va vi tvungna att gå hem för att jag skulle kolla med pappa hur jag skulle komma hem imorn. har ingen aning än hur jag ska göra men de går säkert bra. sen gick jag jossan och natta ner till pizzerian och käka. och på vågen tillbaka fick natta skit ont i magen så vi fick stannaa nåra gånger på vägen. men nu har jag inget mer att skriva ska duscha nu och fixa mig lite tills imorn. imron går jag upp klockan sex och åker sju. skriver nog inte imorn får se. men ni får ha de så bra!


coola killarna i klassen, tog massa bilder men dom kommer kanske imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0