slut!

nu är de hellt slut mellan mig och jonte!
kom precis hem från VH åkte upp dit för att prata med honom ett tag. men jag va inte äns där i 5 min! men aja. vi är kompisar iaf. men jag vart inte ledsen för jag va berädd på att han skulle dumpa mig. och de känndes mycke bättre när min älsklingar förljde med mig dit också. (dom va inte me när jag prata med honom!)  men livet måste gå vidare.

idag ska som sagt jossis mamma ha 40 års fest. om ett tag ska vi hem till mig och mata min katt och så. sen ska vi till VH igen och lämna filmen vi har hyrt. och kanske hyra en ny. ikväll kommer de jätte mycke bilder! och imorn kommer mamma och pappa hem. de ska nog bli rätt skönt.
FAN! snart börjar skolan! usch! ¨
men ha de så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0