sorry.

förlåt för att ´jag inte har skrivit på ett tag. men igår vart de sent. denice kom hem runt halv 8 och så började vi fixa mitt hår de vart faktist bra. de kommer bilder på de senare ikväll. är inte hemma just nu är hos natta med alexandra jossi och natta b. vi gör inte så mycke ajg sitter vid datan alexandra sminkar lillnatta och natta b sitter på golvet och jossi vete jag fan va hon gör. hon gör lite allt möjligt. men iaf.
igår så va vi i skolan som vanligt vi hade hemkunskap för första gången på jätte länge, vi bakade sconse. (jag natta b o jossi) sen gjorde vi inget mer specillet i skolan.

idag.
idag har jag vart i skolan haft jätte tråkigt. men de ät ju torsdag idag så imorn är de freda skit skönt! sen efter skolan åkte vi hem till natta och nu sitter vi här.
imorn ska jag natta jossi o jossan va me basse stewe o kanske tilling. vet inte vad vi ska hitta på men vi kommer nog på nåt. och på lördag åker jag till kevin tidigt på morgonen as mys! pappa kör mig dit och sen kommer han och hämtar mig också. men nu ska jag va lite social med mina bebisar. nu får ni lite bilder också. skriver mer ikväll. puss! ♥

natta!

våran scones.

natta b o jossi.

isak o patrik.

isak.


wille somna på lektionen.

silver shampoo.



man har en slav i skolan slipper bära väskan själv.





natta och alexandra har nya leksaker!

Kommentarer
Postat av: Natta

Fina bilder.. :p <3

2009-08-27 @ 20:44:07
URL: http://nattawoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0