Sorry!

Fan va sööt du är gumman, känner precis samma!
Den där täxten va från min underbara kompis Dalina Barra! <3333

Förlåt bloggen!
JAgha inte orkat skriva för igår åkte vi till nixa, kom hem kanske runt fyra. Då åkte jag och Jossi upp till handen. Hon skulle köpa ett par legins. sen åkte vi hem till mig igen kom hem kanske klockan 7. Då kom wille och hans familj, och käka o så. Hade inte träfaft min lilla wille på jätte länge! sen sov han kvar hos min lillebror, Vi fyra /jag jossi philip och wille) skull sova i garaget. Men jag och jossi fick inte igång nån jväla film. va hde ingen tv dör ute. Och jossis data va de fel på, Och  willes data kunde man inte kolla på film i. Så då ville jag och jossi sova inne ist. Sen när vi sa till min pappa att de va fel på jossis data. Så blev han jätte arg, för att vi har sönder allt vi får säger han! Så de blev värsta skit kvällen igår! violl inte berätta mer i detalj vad som hände! så nu vet ni hur jag hade du igår.

Idag,
idag vaknade jag och jossi vit tolv halv ett. Gick upp och gjorde pannkakor, käkade lite och så. sen gick ut och skulle hoppa stutsmatta med vatten spridare under. Men den sprutade inte nåt typ. Så då va de inge kul längre. Då la vi oss ner ett tag och sola lite. Men sen va inte de heller kul. Så v gick in i garaget igen. Pch busade med varandra (misstolka de inte!)Sen började vi städa garaget och sen gick vi upp och städa mitt rum. Och fixade oss. Sen åkte vi o käka hos mamma och pappas kompisar. och ikväll ska vi sova hemma hos jossi. hennes föräldrar kom hem en dag tidigare för att de va för varmt på cossbannan. så de blir nog at tvi åker och badar imorn. men har ingen aning vart! Sen sover vi nog här imorn också. Och imorn fyller min josefine liljeberg 14 år imorn! alla garttar joossann@pea. Så imorn kommer jag jossi jossan och natta sova här, i husvagnen. Sen kommer MUPP tobbe hit. Fast han ska ju inte  va me oss, han är me jossis lillebror. Men nu ska jag va liet social med Natta o jossi. de kommer bilder lute senare ikväll, eller imorn!

ha de super bra!
Pussar&Kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0