svar ?

Alexandra:
hur länge har du vart tsm med din pojkvän?
puss&kram♥

svar:
Hej Alexandra.
vi har vart tillsammans i snart två månader.
kram ♥



Anonym:
Är du njd med dig själv? :)
Är du oskuld? :)
Hur lång är du ? :)
Hur sminkar du dig ? :)

svar:
hej.
Nja sådär.
nej jag är inte oskuld..
jag är 1.60
heh de vet jag inte hur jag ska förklara.:)♥


Anonym:
Vilka är dina allra bästa vänner?
vem av dina vänner är du mest lik (personlighet) varför ?
verkligen fin blogg sötis :)


hejsan.
Josephine, Josefine, Dalina, Nathalie.
Tror att de är Jopsehine, vi gillar samma saker typ.
tack hjärtat! <3


a:
hur många har du vart tillsammans med?
Anser du dig själv som player?
Vem av dina vänenr tycker du mest om?
Pussar&kramar :)


hej :)
9 seriösa förhållanden.
Nej eller jag vet inte, dom flesa anser mig som player. men de är bara de att jag försöker hitta den rätta!
De kan jag inte svara på tycker om alla mina kompisar!
puss puss ♥


josefine:
Vad tycker du bäst om med dig själv?
verkligen bra blogg, bra att du har börjat blogga igen hjärtat! <3

Hejsan gumman!
Hehe de vet jag faktist inte... :O
tack hjärtat!


Världens bästa josephine:
egentligen vet väll jag allt om dig gumman, men endå.
Hur länge hoppas du att du och Jonte ska hålla ihop? :)<3333
pusspuss, kul att du börjat blogga igen. :D

hej världens "bästa" josephine!:P
haha jo jag vet att du vet allt om mig hjärtat!
Jag hoppas att de håller riktigt länge!
pussar o kramar gumman! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0