tråkigt som fan!

shulululul.
asso idag har vi inte gjort nåt typ. vi åkte upp till VH och skulle kolla om jag kunde färga håret blondare, eller om dom trodde att jag skulle tappa håret. för att de är så jävla slitet! men dom trodde att de gick. jag ska iaf färga bort min ut växt som börjar bli svart! aja. efter de åkte vi till preem och hurde en film. kommer inte ihåg va den heter. sen träffa vi vincent ett tag vid preem. sen tog vi bussen till jossi. satt vi datan ett tag. sen kolla vi på filmen. den va faktis jätte bra. sen efter ett tag kom niklad pontus o kevin. pontus fyller år idag. GRATTIS! sen hoppa vi lite studsmatta. för att natta ville de såklart. sen kom pappa och hämta mig och natta. och nu sitter jag här me min lillebror. och chattar med MIN BASSE! 
imorn kommer kevin fagré hit från eskelstuna. ska va me mig och jossi. ingen aning vad vi hitta på. men de lär nu ju få veta senare ändå. haha. nu orkar jag inte skriva mer. men imorn får ni bilder. glämde kamran hemma hos jossi. för visst vill ni ha bilder (?) KLART NI VILL! 
men hare bra så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0