trött.

nu är jag precis ny duschad. har haft nitt silver schampoo i så nu är jag äny blondare. haha. men har ingenting att skriva nu. imorn ska vi till skogås med klassen umgås och bada och så. och efter de ska jag till frisörn med min lillebror. och efter de så ska jag jossan L och Natta va me stewe o basse. så jag tror inte att de blir så mycke skrivande imorn. men ska försöka men de kommer iaf att bli mycke bilder. om jag får ta kort. för alla dom jag ska va me imorn är kamra rädda. alla hatar att va me på bild. men ska försöka! haha. men nu ska jag sova ni får ha de jätte bra imorn.

pussar o kramar!


Kommentarer
Postat av: Natta

Va söta ni är :) <3

2009-08-28 @ 21:55:42
URL: http://nattawoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0