trött!

Godnatt!
idag va vi i handen igen. träffa jossis kille, Sn kom min kille och sebbe berglund till handen och träffa oss ett tag. efter de åkte jag natta och jossi hem till jossi. Sen körde jossis mamma oss till hennes moster. som skulle sy in jossis jeans. sen åkte jag jossi och natta till sebbe ett tag och jonte va såklart där också. vi va där kanske två timmar. och kolla på film, nån cross film som killarna såklart ville se. heh. sen följde dom me oss till tåget, vi tog tåget hem som gick kvart över åtta från ösmo. och då åkte vi hem till jossi och sen kom mamma och hämta oss körde hem oss till natta så nu sitter vi här, gör ingenting! ska hem om ett tag. imorn vet jag inte vad vi ska göra. de bror på vädret. om de är fint väder åker vi nog och badar. om de inte är fint åker vi kanske till tobbe. vi får se. men jag bloggar imorn. nu vill natta har datan så nu får jag inte skriva mer. pussar&kramar.♥
tj
Natta har ett nytt sätt att dricka cola.
jf,
f
gja
Mupp natta!
sk
skjh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0