1/8

Hejsan bloggen.
Förlåt för att jag inte skrev igår. Men de vart lite sent. Vi åkte från grönan halv tio. Och kom hem halv elva. Vi hade riktigt kul där. Och kolla på alla roliga människor. Och speciellt kolla på alla Fjortisar som tror att dom är så jävla coola, men seriöst, dom gör fan bara bort sig! USCH! Heh. Vi kom till grönan kanske vid två halv tre, för de tar så jävla läng tid för henne att bli klar! Sen skulle vi till Alex mammas jobb innan vi åkte, så att henne mamma kunde få mitt mobil nummer. För att Alexandra tappa sin mobil på grönan förra gången hon va där. Klantig! Sen när vi kom dit gick vi runt och åkte massa saker...

Idag.
Idag kom min lilla Nathalie hem också!
Vi skulle träffat nåra kompisar idag, men sen kunde dom inte så vi får se om vi träffar dom imorn istället. Vi vakna runt halv ett. Gick upp och käka pankakor. Sen åkte vi hem till henne. Vi hade tänkt att åka till handen. Men sen kom vi på att handen sänger fyra eller fem. Så de blev inte så heller. Lite senare åkte vi hem till mig och träffa Nathalie. Som jag inte träffat på jätte länge! Hon har vart i england och åland. Rumpnissen!
Jusst nu sitter jag här med NAtta. Vi tar lite bilder. Som kommer ut i bloggen snart. haha. De kommer bilder från grönan också. Men de vart inte så många. Min kamra på mobilen är lite fuckad. Så ni får bli nöjd med de ni får!
Ni får ha de super bra nu.
I see you! ♥
gfa
Jag och Alex.
fdn
Vi igen, skit söööööta!
g,kj
hg,mg n
Fyfan va skön de va! <3
gdj
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0