världens gladaste tjej!

hejsan alla!
nu är jag tillbaka igen. jusst nu känner jag mig som världens gladaste tjej. jag ska få träffa min älskling på lördag och så fick jag precis en 500 hundring av min mormor! ingen aning om varför jag fick de! tack älskade mormor! aja iaf.

när jag har vart borta har de väl inte hänt så myck, kommer inte ihåg va vi gjorde i förregår. men igår va mamma och pappa på fest. och så sov jag och jossi hemma hos natta, men hennes mamma och pappa va också på fest. men hennes morbror va hos henne och skulle passa hennes småsyrror. sen kom dalina till oss vid 6 tiden och åkte hem runt 12. vi hade sjukt kul. va me joel och oliver ett tag men de va inte länge. sen satt vi och garva hela kvällen. så nu vet ni.

och imorn börjar skolan! usch! fast de känns ändå ganska kul, att få träffa alla kompisar igen. och juste, min kusin denice ska bo hos oss i en vecka. hon har typ bråkat med hennes mamma så hon vill inte va hemma. ni kan kolla hennes blogg också om ni vill de, http://ceciliadenicet.blogg.se

imorn åker vi nog upp till handen ett tag. men nu ska jag fixa mina naglar och kolla lite på pea. men ni får ha de super bra.

pussar och kramar världens gladaste felicia!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0