YES!

hejsan alla mina kära bloggläsare!
förlåt så jätte mycke att jag inte har skrivit men skolan har ju börjat ingen. så efter skolan när jag kommer hem så är jag as trött och orkar inte göra nåt. men nu ska jag berätta om idag.
idag kom jag till skolan rund 8 tiden. började med läsning de va en skön start. efter de hade vi bild och sen slöjd sen no. vi har fått en ny no lärare som kommer från iran. och man fattar inte ett skit av va hon säger. asso shit! iaf, efter vi haft no hade vi lunch sen sen matte sen engelska i halvklass sen svenska i halvklass. sen slut! vi gick till klockan 15:10. sen tog jag och jossi bussen hem till henne. och där fick jag dricka min efterlängtade cola som jag hade vart sugen på hela dan. haha. och jag är jätte glad. imorn ska jag få färga håret blondare, min kusin är frisör så hon ska klippa mig och färga mitt hår. längtar som fan. och den här gången ska jag inte bara slinga håret asso jag ska färga hela håret. ska bli as skönt att få bort mina bruna slingor. och på fredag ska jag och natta va med basse och stewe, och på lördag åker jag till mig  älskling kevin! de ska bli jätte kul!

och imorn är de skola igen så nu ska jag nog gå och lägga mig. skriver mer imorn får vi hoppas. men ha de super bra. pussar  och kramar, en blondare felicia! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0