14:50

Hej, igen. 
De var inga mjukisbyxor hitta inga jag tycker om.. Men jag hitta en tröja som jag tyckte om istället. Så de blev en tröja och två nagellack, istället. 

Vi kanske åker ut till Isaks landställe senare för de börjar bli finare väder nu. Vill verkligen ut dig. De är sjukt mysigt där. Vi får se hur de blir sen då. 
Jag har precis vart ute och kört lite idag igen. Men de är inte kul att köra hemma. Så de blev inte att jag körde så länge. Jag har sjukt tråkigt hemma. Jag tänke fråga Alexandra om vi skulle åka till grönan idag. Men då kom jag på att hon inte har nån mobil. För den tappa hon på grönan förra gången. Så de blir en jävligt tråkig dag idag igen.. Men nu orkar jag inte skriva mer så jag skriver mer ikväll. Om jag orkar. 
Kisses! ♥
jagg
piase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0