NY CHANS.

Hejsan.
Jag har tänkt att ge bloggen en ny chans. Ska försöka att blogga så mycke jag kan.
Just nu är jag hos farfar sitter o leker med hans hundar. Hur orkar man ha 5 hundar?! heh. Vi har vart här i två dagar, vi åker hem imorn efter frukosten. Sen ska vi sitta i en bil i 2/3 timmar. As tråkigt, men jag överlever väll. Idag har jag inte gjort nåt speciellt. Vart och kollat runt lite här. Hittade ingenting, eller jo två nagellack (rosa, blå). Sen åkte jag och mamma och köpte två tiningar till mig, BILD och NU! Och ikväll ska vi nog inte göra så mycke, vi ska nog bara grilla. Sen ska jag nog gå och sova. Josephine åker till gotland idag och kommer hem nästa tisdag. Kommer sakna henne grymt mycke! Jag skulle egentligen åkt me dit, men nu fick jag inte de för min mamma och pappa för att vi skulle till farfar! *SUCK*!  Men jag ska nog gå o va lite social med dom andra nu skriver nog mer innan jag går och lägger mig.
Pussar&Kramar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0