senare..

hejsan.
Jag har haft en riktigt tråkig dag! Ingen rolig är hemma! Josephine är på gotland Nathalie är på öland Josefine är i göteborg pojkvännen är på gotland. INGEN ROLIG HEMMA! 

Men ialla fall. 
Jag och pappa åkte ner till konsum och hyrde en film åt mig. Som hette "Suburban Girl". Den va sådär. Jag fattade inte riktigt va den handla om. De är ingen film jag skulle vilja se igen. Tror jag. Den va lite solig. De stog att de va en komedi. Men de va de ju fan heller! heh. Men skit samma. 

Imorn kanske vi åker ut till Isak Altingers sommarställe och är där ett tag vet inte hur länge. Och då kommer de inte bli nån bloggning för mig. Om jag inte tar med mig datan, jag kanske gör de. Om jag orkar gå runt med den. Men om jag tar me den så kommer jag inte skriva så mycke. För jag kommer mest va me Isak. 
Jag hoppas att ni haft en bättre/roligare dag än jag haft i alla fall. Pappa har lovat mig att jag ska få följa med Josephine till gotland nästa år! Och de måste han hålla den här gången. Jag tror att jag ska gå och lägga mig snart, men först ska jag duscha. Har riktigt ont i huvet! Inge bra.. 
God natta, allihoppa. Ha de super bra, så hörs vi imorn! 
i see you! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0