dålig uppdatering..

aa rubriken säger allt.
har verkligen inte haft nån blogglust men nu ska jag komma igång igen...

torsadag: kommer fan inte ihåg va jag gjorde då asso..
Fredag: på fredan följde jag och min lillebror med mamma till hennes jobb för att vi skulle gå på bio när hon sluta. Vi kollade på "upp" haha as kul. sen gick vi och kolla lite i stan. efter vi vart på bio åkte vi o käka på nån resturang. sen efter de så åkte jag hem till jossi och sen kom basse ett tag. så sov jag kvar hos jossi.
lördag: vi åkte upp till handen ett tag jag jossi och jossan, vi inte där länge alls. efter de så åkte vi hem till jossi sen kom dalina. och vi skulle upp till preem och hyra film. men innan de skulle vi käka pannkakor. hahaha! de går aldrig bra med dalina i köket. undra hur mycke smör hon hade på dom seriöst! hah. sen när vi skulle gå till preem hade jossi och dalina sminkat sif "läskigt" jätte super söta. sen när vi va på väg till preem så ångra vi oss och orkade inte gå dit så mamma fick komma och hämta oss och köra oss till konsum.. så hyrde vi film där. och så träffa vi isak och alex på konsum isak skulle köpa ägg för att dom skulle "baka bullar" de va absolut inte så att dom skulle gå och busa lite. haha. sen skulle vi gå hem från konsum och sen märkte vi att dom gick efter oss och skulle ägga oss. så vi gick en annan väg. så dom stog och vänta på oss. sen gömde dom sig. och sen hoppas dom typ fram när vi kom till dom. och bara garva! men sen gick dom. sen gick  vi och mötte basse som skulle va med oss fyra tjejer. vi kollade  på film och  bakakladdkaka. haha de gick ju nästa lika bra som de gick med pannkakorna! hah. de va våran lördag.
söndag: ringde pappa och väckte mig och sa att dom snart kommer och hämtar mig till träningen. men jag orkade verkligen inte träna va hur jävla trött som helst! så behövde jag inte. sen hämtade dom mig efter träningen vid 12 tiden. sen åkte vi hem ett tag. sen åkte vi till länna oc käka. och kolla lite där. vi skulle kolla på ny snowboard till mig. och en jacka. och sen hitta jag massa andra sakeer. och sen när vi kom hem la jag med i badet direkt de va jätte skönt! heh. sen gjorde jag inte så mycke mer den dan.


idag.
idag har jag inte gjort så mycke vart i skolan som vanligt, började 9:20 super skönt med sovmorgon! sen va jag på extra matten idag kännde att de behövs. för imorn ska jag göra om en sak på provet. så får se hur de går. jusst nu är jag me jossi. och sitter och hittar på låtar om min katt. ikväll blir de ingen träning för mig.  jennifer är typ sjuk så hon kan inte träna. och vill inte åka dit själv. så är nog med jossi kväll också.

har inge mer att skriver nu men skriver mer ikväll. ha de bra!

jossan, dalina, jossi och jag,

jossi och jag!


Kommentarer
Postat av: cassandra

då har du haft kul

<3

2009-11-02 @ 20:20:23
Postat av: cassandra

då har du haft kul

<3

2009-11-02 @ 20:20:56
Postat av: Buhuuuu

Whooooah, vilka dödsprinsessor!

2009-11-02 @ 20:23:35
Postat av: Anonym

Vad söt du är i lockat hår<3

2009-11-02 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0