Dom som står min närmast...


Josephine Fornander..
Henne har jag känt jätte länge. Men aldrig vart bra kompisar. Men för tre eller fyra år sen började vi prata och sen dess har vi vart jätte bra kompisar. Vi har gjort allt tillsammans. Varje helg har vi vart med varandra. Vi har åkt på cross, på super många ställen i sverige. Och haft lika kul på varje crosstävling. Josssi är en sån person som kan få precis alla att skratta. De är jätte svårt att hålla sig för garv, när man är me henne. Och hon är grym på att göra bort sig. De är en sak som är säker. Men de är alltid lika sjuuukt kul när hon gör de. Haha! Vi hittar alltid på nånting när vi är med varandra vi har aldrig tråkigt. Jag älskar henne. Hon är som en syster för mig. Och kommer nog alltid att va de. Hoppas jag! Hon är en människa som aldrig skulle såra någon med flit. Hon är nog en av dom snällaste som finns. Hon är underbar!


Alexandra palosaari.
Henne har jag inte känns så länge. De kanske är ett och ett halvft år sen. Men de känns som att jag har känt dig mycke längre än så. Vi har så många minnen som kommer att finnas kvar länge inom mig. Hon är en underbar kompis. Henne måste man lära känna innan man kan dömma henne. För de är många som dömmer henne första gången dom träffar henne. Och de är fel. För om man lär känna henne är hon hur gullig som helst. Man har iaf super kul med henne. Och man kan räkna med att man alltid har lika kul. Jag älskar dig hjärtat. Min sötnos.


Josefine liljegerg.
Henne har jag känt kanske 6 år. Och henne lärde jag känna genom att hon flytta hit där jag bor sen börja vi prata sen blev vi jätte bra kompisar. Hon är en helt underbar kompis. Henne kan man alltid lita på. Man vet att de man säger till henne stannar hos henne, om man inte vill att någon annan ska få veta de. Man skrattar alltid åt henne. Har alltid kul me hennne. Jag älskar henne super mycke. Jag trivs verkligen att ha henne i närheten. Känner mig glad när hon är i min närhet. Hon ställer alltid upp när man behöver henne. Och gumman du ska veta att jag alltid ställer upp för dig också, Oavsätt vad! Älskar dig gumman.


Dalina Barra.
Henne har jag känt.. vet inte hur länge. Men vi har alltid vart bästa kompisar. Hon har den skönaste humörn som finns. Hon är sjukt kul. Vi har alltid kul när vi är med varandra. Men på sista tiden har vi glidigt ifrån varandra, och de vill jag verkligen inte att vi gör. Kommer ihåg sommaren -05 när vi va nästan varje dag sen sommarn. Shit va kul vi hade. Och vill att vi ska ha så kul igen. Dalina kan få vem som helst all skratta. Hon gör så sjuka saker, som är så himla kul. De roligaste me henne är när hon försöker vara seriöst. När hon fösöker med de, blir hon bara änu roligare. Haha. Jag älskar dig massor hjärtat.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

asso :O shit va söööt gumman . asså börjar ju fan att gråta :O älskar dej gumman <333333333333333

2009-11-24 @ 17:02:16
Postat av: världens bästa josephine

naw vad gulligt hjärtat. Älskar dej oxo.<3333

syster+syster<333

2009-11-24 @ 17:42:30
URL: http://josephinefornander.blogg.se/
Postat av: Barrasys

Vi har känt varadnra i 8 år 7 dagar 2 timmar och 42 sekunder att du inte vet dee..:O Älskar diig :) <3333

2009-11-24 @ 17:53:01
Postat av: ???????

varför klippa bort ansiktet ?



2009-11-25 @ 13:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0