farsdag.

Hej mina söta bloggläsare.
Jag har inte orkad blogga ihelgen. Så jag gör de nu. i fredas va jag me jossi jossan och vincent. Vincent va me oss ett tag efter skolan inte så länge men men.. Efter han hade gått hjäälpte vi tre mamma med maten. Vi va hemma själv vi 4 tjejer. För min pappa och lillebror va och träna och sen va dom och kolla på bio på "This is ts." Den skulle jag okså vilja se! Men får se den nån annan dag. Sen efter Vi hade käkat i fredas va de idol haha. Ni vet Erik på idol? haha ja de är klart ni vet. Jossan älskar verkligen honom. Asso shit ni skulle sätt henne när han sjöng asso! hahah. ilördas va vi med Basse. Vi va hemma hos mig först. Sen åkte vi hem till Jossi Gjorde inte så mycke. Satt vid datan och kolla på tv. Sen senare åkte han hem. Sen på kvällen så skulle Anton lundgren och hans fsmilj käka hos jossi haha vi höll på o garva ihjäl oss åt han asso. Han skulle rita en bebis/björn. Eller va fan de va! Men kul va de iaf. Idag har vi inte heller gjort så mycke... Vakna ganska sent. Och sen skulle vi på träning. De gick jätte bra på¨träningen idag. De va jätte kul. Efter träningen tog vi bussen hem. Stanna i handen och kolla på kläder vi skulle ha till uppvisningen. hitta en tröja men vet inte... Vi ska se ut som att vi är på 70-tals dico. De är lite svårt! Men vi hittar säkert nåt snart! Och ni fick vi veta att dansuppvisningen är samma helg som nästa kattcupen tävlingen är! jätte tråkigt. För jag ville verkligen gå på den. Men aja.. får vänta tills nästa är. tyvär! Men nu ropar mamma på mig, vi ska nog kolla på nån film nu de är ju farsdag idag. Så ska va lite med pappa nu. Jag laddar in lite bilder imorn. Orkar inte göra de ikväll. Ha en super bar kväll nu alla! pussar&kramar / felicia!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0