FITTA..

fuck nu är min design borta igen vet inte va som har hänt. men ska fråga nån som kan fixa den igen. För de är inte kul att skriva på bloggen när den ser ut såhär.. men aja. Idag vakna vi runt 11 gick ner o käka sen börja vi klä på oss och åkte till stan. Hittade kläder till uppvisningen. Men inga kläder jag tycker om hahah. men måste ta nåt bara för jag ska ha dom imorn på träningen. Så får se hur de blir. Sen hitta jag en jätte söt mössa. En lilla. Vi har haft as kul ikväll. Viktor kom inte jag visste att han inte skulle komma så.. Men vi har as skit kul jag jossi o jossan. Jusst nu håller dom på o bakar kladdkaka. Men årkar inte skriva mer nu. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0