FREDAG.

ÄNTLIGEN FREDAG!
Fan va skönt med helg igen. Ska sova länge ikväll.
igår va jag med alexandra som ni kanske ser på mina bilder. Vi hade jätte kul. Hoppas i gör om de igen snart! Idag har jag inte gjort så mycke. Vart i skolan efter skolan åkte jag alexandra jossi och malin hem till mig. Käka och böt kläder. Sen åkte vi till handen. Skulle kolla efter kläder till våra dansuppvisning. Jossi hitta kläder som hon ville ha. Men inte jag. Så vi åker till stan imorn. Efter vi har vart i stan ska vi träffa viktor, och hans kompis tror jag. Hoppas de blir så. Sen vet jag inte vart vi sover eller nåt. men vi hörs senare hoppas jag!  kommer lite bilder från iidag också. PUssar och kramar!




älskar den där mössan den passar till mina snowboard skor och mina byxor till de. så ska köpa den imron!

patrik..

MIN wille.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va inte jossan med er oxå elr !?

2009-11-20 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0