FUCK ALLT!

Åhh va jag är trött på allt...
Asso hatar att va tånåring assp shiiit de är fan de värsta som finns. De är problem med allt! Och jag menar ALLT!!  Mamma pappa, kompisar, killar, skolan.. och mycke mer.´
varför är de såhär för. Kan man inte alltid må bra. Nej tydligen inte! usch!
Önskar bara att alltva bra. Skulle göra vad som helst för att få ett parfekt liv. Skulle verkligen göra de!
Pallar fan inte mer denhör skiten längre. Orkar inte fälla mer tårar än va jag redan har gjort!
 vet inte om jag vill mer seriöst. Finns ändå inget att leva för... Jag orkar inte.
FUCK!


Kommentarer
Postat av: josephine

gumman vad har hänt?

Vill värklligen inte att du ska vara ledsen, Men du ska veta att jag finns här om du vill prata om det, eller om du inte vill prata om det.

Jag vet att jag kanske inte e en perfekt kompis, men du ska veta att jag alltid kommer finnas där för dig hjärtat. Om allt känns skit vet du att jag skulle komma till dej. vad det än gäller gumman. vill inte att du ska må dåligt.:( <3333333333333älskar dej jätte mkt <3

2009-11-16 @ 17:52:20
URL: http://josephinefornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0