Gogmorgon.

Godmorgon bloggen.
Jag och jossi har precia ätit frukost. Vi ska nog snart börja fixa oss. För vi börjar om en timme bara ;O Vi har bara tre lektioner idag Så de kommer att gå fort. Efter skolan ska jag till Mormor och plugga lite, blir nog inte så länge för att jag har tränin ikväll också. Om ni inte redan viste de så har ju min mamma och pappa öppnat egen klubb, Förut hade dom bara träning på söndagar. Men ni har dom fått ha träningar på Tisdagar också. Jätte skönt! Och den träningen slutar runt 9 tror jag. Så då bloggar jag efter de om jag inte hinner göra de tidigare. Får se. Imorn är vi lediga hela dan. Så då har jag tid att blogga också. Men nu ska vi klä på oss och så kommer nog Dalina snart... Ha en bra dag, Pussar!

Jag och Jossi, Dansuppvisning -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0