helg.

Förlåt bloggen att jag inte har skrivit på hela helgen. Men tänkte göra de nu. I fredas efter skolan så åkte jag och min lillebror till min mammas jobb för att vi skulle köpa en ny vinter jacka efter hon hade slutat. Men jag hitta ingen jacka jag ville ha. De är så sjukt svårt att hitta nån snygg. Men jag hitta ett par snowboard byxor, ett par lila as coola. Sen köpte vi ett par nya Snpwboard skor till mig. Dom är riktigt coola. Sen köpte vi lite små saker på rusta. Sen efter de kom jossi till mig. Sen kom vincent och alex. Vi gjorde väl inte så mycke kolla på film och skratta som vanligt. Och idag lördag så har vi inte heller gjort så mycke. vakna kanske halv 11. Sen skulle jag städa mitt rum (de behövdes) så då fick jossi åka hem. För att klockan tre skulle vi åka och käka nån stans för att min lådsas morfar fyller år. Efter de åkte jag hem till jossi. Sen kom basse ett tag. Och vi kolla på en film som jossi och hennes mamma hade hyrt. Den va riktigt svår att förstå i början. Men på slutet började jag fatta mer för att jossi förklara vad den handla om. Haha! Och imorn är de träning. Som vanligt så ska upp tidigt imron. Ska ladda upp lite bilder ni också. ha de bra och sov gått!













vi är som vi är!


Kommentarer
Postat av: Nattiiz

Hahah, min min på sista bilden på oss xD <33

2009-11-16 @ 21:14:26
URL: http://nattawoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0