Idag.

Hej bloggen, Idag har jag inte gjort så mycke. Vart i skolan som vanligt. Jätte tråkigt. Vi fick ingen sovmorgon i morse för att vi va tvungna att gå på mentortiden. Skit trist. Och efter de så hade vi idrott, Och sen flöt de på med matte No språkval. Efter skolan åkte jag hem. Och la mig i sängen och sommna. As skönt! Imorn vet jag faktist inte om de blir skola för mig. Har jätte ont i magen. Kanske kan gå till skolan och kolla hur jag känner då så får vi se om jag åker hem sen. Efter skolan tror jag att jag åkter hem och pluggar igen. Och efter de, om jag går till skolan imorn så har jag träning på kvällen om jag mår bättre. Men jag tror att jag ska gå och sova snart så att jag vaknar imorn, Och så att jag inte sommnar på lektionen. De vore ju pinsamt! Men ni får ju ha de bra. Hoppas ni drömmer alla om mig! Sweet dreams!


Veckans planer:
Måndag - Hem & plugga.

Tisdag - Plugga / träning.
Onsadag - Träning.
Torsdag - Va me nån kompis / träning (tror jag)
Fredag - genrep.
Lördag - Dansuppvisning / alexandra.
Söndag - Träning.

Hörs imron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0