Idag.

Hejsan bloggen.
Ni kanske har märkt att jag har skrivit lirte idag ändå. Men har inte orkat skriva om min dag. Men gör de nu lite snabbt. Hár inte gjort så mycke idag. Vart i skolan som vanligt. Haft idrott. Jag och dalina hade jätte kul. Jag tog hennes boll, och då fick hon damp. Och de är suuuper kul när hon får de! haha! Efter idtotten hände de inte så mycke hade vanliga lektioner. Efter skolan gick jag hem med min lillebror och sen följde malin me ett tag för att hon skulle rida här uppe i lilgården.Så då följde hon me mig hem ett litet tag. En halv timme typ. Men nu orkar jag inte skriva mer men jag skriver mer imorn. Efter skolan. Ha de bra, Sweet dreams! pussar!


älskar mina jeans.

super söta jossi.

jossi igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp outfits och videoblogga? :) älskar din blogg, men det saknar jag .. puuussar..

2009-11-16 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0