Josephien gästbloggar.

Men tjennare Felicias läsare! :D
Jag e hemma hos Felicia just nu. Vi gör inte så mkt. Vi e med stewe. Vi gör inte så mkt. Kollar på mig och garvar typ, elr ja inte jag då da . Men Felicia och Stewe.
Idag har vi varit i stan. Felicia skulle köpa någon navel percing  (stavning?) på punkt shop. Efter det gick vi en snabbis in på donken och köpte glass. Sen skynda vi oss till tåget. haha. Ja Det har väll inte hänt så mkt mera.
Jo juste, vi hade omprov idag i matte. Det gick nog rätt bra för båda skulle jag tro. Men nu har jag inte så mkt mera att skriva, Ha det super duper bra sålänge. Kolla gärna in min blogg oxo. http://josephinefornander.blogg.se


Nääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0