julen..

Jag älskar julen de är de bästa på hela året. Jag älskar när de är massor me tomtar över allt i huset. Och när de spelas julmusik. Och mamma o pappa är jätte glada båda två! Och när de börjar snöa och man kan gå ut o leka med snön. Och när julafton kommer de är den bästa dan på året tycker jag. Älskar när hela släkten kommer. Julen är min favorit årstid.

På nyår ska jag till sälen meed Henke och Johan och deras mamma o pappa, Och såklart min familj. Vi ska va där i en vecka. Vi ska bo i en stuga tillsammans med dom. Jag tror att de kommer bli jätte kul. Hoppas iaf de!

Dangens fråga: Vad ska ni göra i  jul då?
                          Vilken årstid är eran favorit?

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0