sjuk.

Förlåt igen att jag inte har skrivit igår. Men hade inte tid behövde plugga.
Men nu är jag tillbaka!
Igår gjorde jag inte så mycke va i skolan som vanligt och sen åkte jag hem o plugga och gjorde inte så mycke mer den kvällen. Idag va jag i skolan till 12 sen orkade jag inte mer har as ont i magen. Så får se om de blir nån träning för mig ikväll. Men jag förljer iaf me och kolla på när mamma pappa och philip tränar. Och måste plugga också. Längtar tills i helgen de ska bli jätte kul att träffa jossan igen de känns som att de va jätte länge sen men de va bara två veckor sen. Heh! På fredag kommer de nåra kompisar till pappa och philip från jävle som ska bo hos oss tills på lördag. Och mamma och pappa kommer inte va hemma de kvällen så vi ska va hemma själv. Jätte skönt! Och på lördag ska min lillebror tävla igen i eriksdaalshalen. Och har lovat philip att följa me och kolla på honom så att han vinner. Hahah! Och då hoppas jag att jossi och jossan vill följa me! men nu ska jag sova  lite så jag blir piggare hoppas jag!  ha de bra!

 


Kommentarer
Postat av: josefine

såklart jag följer med och kollar :D:D <333333333

2009-11-18 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0