Svar från natta..

älskar dig me gumman sjukt mycke,! du är inte heller felfri men jag kan hålla me om att det har hänt lite mycke nu! känner ungefär likadant.. det finns inte så mycke att göra eller säga.. jag vet att det va onödigt att blanda in henne men hon vart bara så arg på dig! det finns inget mer att säga än att jag saknar dig, och alla minnen som vi har haft, det har vart du som har lyst upp mina dagar. men nu e jag ärligt rädd för dig! vill inte förlora den jag gillar mest. men jag hatar att vi ska hålla på att bråka, som sagt du vill inte längre, och vad ska jag göra mer än att jag saknar dig ? du kommer alltid finnas i mitt hjärta gumman. menmen. det va jue tråkigt att det skulle sluta så här! men jag kommer sakna dig sjukt mycke alla dina studer när du e nära vet jag att jag har hittat min bästavän.. men nu e det kört mellan oss. och det e jue tråkigt. jag vet att vi sa att det alltid skulle va vi syster! det e fortfarande vi, du kommer alltid va min förebild. du får ha det bra syster<//3:(

jag:
Jag vet inte vad jag ska säga. Asso jag vet inte om jag vågar ge dehär en till chans. För jag har gjort de så sjuuuukt många gånger. Och de leder ingenstans. Så vad ska jag gära? Asso ååh!!

Kommentarer
Postat av: natta

du behövet inte säga nått!!!!!

2009-11-16 @ 16:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0