tänker på dig. när jag hör dom här...



Shit tänker på dig hela tiden trodde verkligen att du va den rätta. Du va
så underbar varje gång jag va me dig. Jag kände mig trygg med dig. Jag kunde lixom va mig själv me dig. Och hade alltid lika kul vajre gång du va hos mig. Du kunde komma till mig kl 10 på kvällen och åka hem sen. Asso kan verkligen inte beskriva me ord vad jag känner för dig. Jag älskar dig! de kanske är jätte töntigt att säga nu. För de har gått ett havlår typ sen vi va tsm. Och jag saknar de mer och mer för vaje dag som går. Vet inte va jag ska göra. Du kommer alltid att ha en jätte stor plats i mitt hjärta. Jag älskar dig så att de gör ont! varje gång jag tänker på dig så rinner de tårar från min kind. Du är helt parfekt för mig..


Kommentarer
Postat av: alexandra

vem?:(<3

2009-11-22 @ 14:37:05
Postat av: felicia

tror du vet vem gumman. **** ******** <333

2009-11-22 @ 16:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0