till dig felicia thompson

förlåt för att jag loggar in på din blogg men jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig något enormt mycket, alla minnen med dig gummman, oohherregud vad jag saknar och älskar dom. gumman du är ett av det bästa som hänt mig. klarar mig inte utan dig, vi ska aldrig mer bråka hjärtat. du finns alltid där för mig då jag mår som sämst, på sista tiden har jag vart väldigt kall mot dig men jag vill att du ska veta att det inte beror på dig det lovar jag. det är bara det att jag inte mått bra alls. du vet ju dels varför. felicia jag ska kömpa för oss, jag vill att det ska bli bäst mellan oss, inget ska någonsin få skilja oss ifrån, aldrig någnsin. längtar tills i helgen gumman, då vi ska vara, blir så himla glad när jag är med dig, du får mig verkligen att le, du får mig att må bra, då menar jag verkligen bra. våran humor är bara bäst. två år snart plutten, dom här två åren som snart kommer har vart helt underbara, älskar dig felicia bästa thompson, eller såkallad bästevän. / din alexandra coolaste palosaariklicka på mitt namn för att komma till bloggen
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0