Till dig :'(

Jag skrev ju till dig imorse oxo men de va inte så mycke men vill berätta mer.

Jag vet att du inte läser min blogg, Eller du kanske gör de ibland. Men asso jag kan verkligen inte sluta tänka på dig. Jag mår så himla bra av att va med dig. Av att höra din röst innan jag ska sova. Jag vart alltid lika glad när du ringde mig. Och när du höll om mig och sa att du älskar mig! De va de underbaraste som finns. Jag tror att jag inte har älskat nån lika mycke som jag älskar/älskade dig. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Jag vet att jag inte alltid visade jag att jag älskade dig. Och de ångrar jag som fan. Allt jag gjort mot dig ångrar jag mer än allt! När jag fick tillbaka dig igen va de bästa ögonblicket i mitt liv. Du är en perfekt människa. Asso tjejem som får dig nästa gång måste bli världens lyckligaste tjej. För de va jag när jag hade dig. Och de jobbiga är att jag kommer aldrig kunna glömma dig heller, för varje crosstävling är du där. Och varje gång jag ser dig så tänker jag alltid på hur mysigt vi hade de tillsammans. Mitt sommarlov -09 va den bästa sommarn i mitt liv. Jag vill bara spola tillbaka tiden till våra stunder. Jag fattar inte hur jag kunde låta dig gå! allt jag vill är att få tilklbaka dig. Men de vet jag att jag aldrig kommer att få igen. Varje gång jag tänker på dig mår jag lika dåligt. Vill bara gråta jämt! Shit när jah såg dig sist viste jag inte va jag skulle göra. Så fort jag såg dig fattade jag verkligen att de va dig jag ville ha. Men samtidigt viste jag att de bara va en dröm, som aldrig kommer att bli verklighet igen! Du kommer verkligen aldrig fatta hur jävla mycke jag älskar dig. Du betydde verkigen allt för mig. De va alltid du som lysste upp min dag. Varje morgon när jag vakna hade jag alltid ett sms från dig där de stog Jag älskar dig. Och de kommer jag säkert inte att får höra från dig igen. Asso jag blir ledsen av att bara höra ditt namn. De värsta som skulle kunna hända är att jag fick de dig med en annan tjej. Vill inte äns tänka tanken på de! Den dan vi va i vh och du dumpa mig, va seriöst nästa den vörsta dan i mitt liv. Asso du fattar inte hur ledsen jag vart. Men jag ville inte visa de då. Och de vart änu värre när jag fick veta en vecka efter att du hade börjat gillla en annan. jag va när på att ta livet av mig. Jag viste inte va jag skulel göra. Jag försökte dölja att jag inte mädde bra. Men de gick inte alla fråga mig hela tiden hela dagarna va de va med mig. Varför jag va så nere för. Jag fick vekrligen kämpa för att hålla humöret uppe. Men de funka inte ändå. Jag visste verkligen att du va den rätta. Och jag vet forfarande att du är de. Men jag kommer aldrig att få en andra chans nu. Så de kanske inte är någon idé att jag fortsätter skriva. För du kommer ändå inte att bry dig om de jag skriver. Men nu vet du ialla fall jag du kan få tillbaka mig när du vill. För jag älska dig massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0