tillbaka.

Hej bloggen.
Nu va de ett tag sen. men nu är jag här!

Fredag: Gjorde jag inte så mycke va i skolan, Och efter skolan åkte vi hem till mig ett tag sen sernare hade jag och jossi genrep. Hah de gick väl sådär.. De gick inte dåligt men inte bra. Men men.. Senare på kvällen sov jossi hemma hos mig. Gjorde inte så mycke lyssna på musk och jag dansa as snyggt för jossi.. Jag lovar! hah. Och vi gick och la oss ganska tidigt för att vi skulle orka upp idag. Så vet inte va vi gjorde mer..

Lördag: Idag vakna vi runt halv 10 gick upp och börja fixa oss. Och vi 11 bar vi oss iväg mot freddrikika bremer skolan, där vi skulle ha uppvisning. De gick faktiskt bra i år. Men dansen vi hade va så jävla trist! Och temat vi hade va också as tråkigt, "just dance" skit trist asso.. Men aja. Hoppas att de blir bättre nästa år då. Men vi hade jätte kul iaf idag när vi vänta på att vi skulle få dansa. Hahah Emelie gjorde massa saker så vi inte kunde sluta garva åt henne. Hah! Och jossi också så klart. Så jag Sara Jossi Emelie Klara och nåra andra tjejer som jag inte ver riktigt va dom heter satt och hade jätte kul. Så de ska bli kul nästa tarmin! Och Oscar fick jag också träffa idag igen. Han är grym på att dansa seriöst! Min älskling! Kanske kommer en film på honom sen. Om han kunde skicka den senare. Efter upvisningen åkte vi hem till jossi ett tag. Lite senare gick vi till dalina för att hon fyller år på måndag och då gratta vi henne idag. När vi kom till henne läste jag upp min dikt jag hade skrivit på henne paket och hon bara garva åt mig. Hon skratta så mycke att hon grät.. hah. Villl ni höra hur min dikt lät? ja men de är klart ni vill.. " Rosor är röda, violer är blå kyss min så kan du få min stor tå!" Och en till "Trosor är röda, Kalsonger är blå dehär paketet är från oss två". Hahah! Va tycker ni. Visst va dom fina!? ofc!! Och efter vi vart hos dalina körde jossis mamma hem oss till mig. Och vi har haft jätte kul. Inte gjort så mycke men skrattat jätte mycke iaf. Och de är ju bra.
Men nu ska jag va lite social med dalina och jossi, Kanske kommer nåra bilder senare också eller imorn. Men lovar att skriva mer iaf! Pussar o kramar! Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0