TRÖTT..

Hej bloggen.
Idag har jag inte gjort så mycke. Vart ingen karate-träning för mig idag. För jag och jossi va uppe rätt sent igår och så orkade jag inte gå upp imorse då.. Men jag gick iaf på dansen. De är bara TVÅ veckor kvar så måste ju gå. De kommer nog bli jätte kul. Men måste bara hitta nåra bra kläder som jag kan ha. Vi har 70-tals teama. De är lite svårt att hitta såna kläder nu ju, när de är 2009 lixom! aja..
Imorn är de läxor som gäller för mig. Skulle egentligen till stan med jossi men fick inte de för mamma nu för att vi har svenska prov på torsag och måste plugga! tyvär! Så får åka dit på fredag ist.
Nu ska jag hitta kläder jag ska ha på mig imorn. Heh! Så ha de bra och sov super gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en egen tv på ditt rum???<3<3<3<3<3

2009-11-15 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0