Dalina och jossi.

hejhej.
Nu sitter jag här med jossi och dalina, vi har nyss komite hem från vincent. har vart hemma hos honom ett tag gjortde inte så mycke satt och prata o skratta bara. Idag har vi inte gjort så mycke åkte till Vh och sola ett tag. sen åkte vi hem till jossi, och gjorde inte ett skit. lite senare kom dalina. och sen åkte vi till vincent. Jag har jätte ont i mitt ansikte har bränt mig som fan.  men de går nog snart över hoppas jag! orkar inte skriva så mycke, imorn har jag träning sen efter träningen ska jag på smink-kurs de ska bli jätte kul. efter den kanske jag ska åka och träffa pedram. får se hur de blir. men ha de bra så länge. puss!








Sötnosen vincent.

muppen anton.

älsklingen stewe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0