en bra helg.

Är hemma nu. vi hade de jätte bra igår. i bilden på våg till vingåker, satt jossi och locka mitt hår. och vi satt och as garva. hahah! när vi kom kram till vingåker efter två timmars bil resa, så sprang vi in till Tobbes husbil och prata med den busungen! Sen gick vi ut igen och gick in till jossis husvagn igen, fixade oss lite. sen gick vi runt och kolla lite på banan. Sen skulle vi laga mat. hahah! hur tror ni att de gick. att jag och jossi lagade mat i en husvagn. hahah knappas bra! men de vart iaf mat till slut. efter maten gock vi ut ett litet tag och träffade Robert (BR) usch. men han va så jävla tråkigt. så vi gick in till jonte magnussons husvagn och kollade på idol med han pappa. sen efter ett tag kom sebbe berglund och de går fan inet att sluta garva när han är i närheten! hahah! och efter ett tag kom jonte magnusson tobbe linus och pontus in också då gick jag och jossi till hennes husvagn då kom alla killarna in dit för att vi hade godis. va satt och garva ihjäl oss åt sebbe han är såå sjukt skön! haha. sen skulle dom gå och sova eftersom att dom skulle köra dan efter. då gick vi också och la oss. Dan efter sov vi rätt så länge men jag vakna av att de va nån som stog med crossen precis utanför husgavnen och startade den där! as jobbigt. men så är de väl när man är på en cross bana. men vi låg forfarande kvar i sängen jätte långe till jag blev jätte hungrig och gick upp och käka frukost. sen klädde vi på oss. och hade lite disco i husvagnen! sen smsa wictor jacobsson mig och sa att han hade komit då så gick vi ut och kollade lite på när som små körde. fyfan va sööta dom är när dom kör asso! de va jätte skönt de va första gången jag va på en crosstävling jag inte frös nåntning! as coolt! haha. Sen skulle som stora göra jonte fornander, sebber berglund, wictor jacobsson och robert. wictor är så jävla sjukt bra på cross asso, han kommer alltid etta. men nu vurta han så han kom bara tre. men de va jätte bra ändå! tycker jag, men de gjorde inte han han va jätte sur! haha. men men crosskillar är så. sebbe är också sjukt bra på cross men han vurpa också. de va jätte lerigt i helgen! så de blev massa vurpor. Den enda som saknade i helgen va robin sudnell. de skulle vart roligare om han va där. haha! synd synd! så de va min helg. imorn ska jag på träning som vanligt. efter träning ska jag och jossi hem till stewe ska fråga jossan om hon också vill me eftersom att jag ska sova hos henne på kvällen. jag vet inte hur sent vi kommer va hos honom i imorn, så vi får se om de blir nåt bloggade imorn då.
men hoppas ni haft en lika lyckad kväll och dag som jag haft! pussar och kramar!

jag jossi och malin.

dalina jag malin och jossi.

jossi och jag.

marco

jossi

emil altinger.

kim

de där va bilderna från i fredas i skolan. jag har tagit bilder från ihelgen från crossen också. men jag orkar verkligen inte ladda in dom i datan nu. får se om de blir imorn.
 puss love a!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kim ser ut som en igelkott om jag ska vara ärligt..

2009-10-29 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0